torstai 31. lokakuuta 2013

Suuri Kurpitsa


Ei ole kurpitsasta kuvaa mutta tänään maailmalla villiinnytään juhlimaan Halloweenia. Tai millä nimellä sitä nyt sitten missäkin maailman kolkassa kutsutaan. Meillä se taitaa olla Kekri. Torpalla se on ihan tavallinen torstai. Esikoisella oli koulussa Halloween -teemapäivä ja jotain zombiemeikkejä olivat värkänneet opettajien iloksi. Onneksi pakkasin aamulla reppuun meikinpoistoaineet ja pyyhkeen. Olisivat ne taas saaneet kylälle länkytettävää kun kaupunkilaisten kakara kulkee haudasta nousseen näköisenä julkisilla liikennevälineillä.

Tälle päivälle ei tämän kummempaa päiväkirjamerkintää heru. Huomenna on marraskuu ja sepä se taitaakin kertoa olennaisen.


Olkaa hyvät, Torppa tarjoaa!


PeeÄäs:
herranjestas, melkein unohdin päivän tärkeimmän merkkipaalun. Tänään minulle tuli SADAS salitreeni tälle vuodelle. Lämmitti mieltä. Ja tuntuu huomenna persauksissa.

2 kommenttia:

  1. Onnea toistasadan tavoittamisesta!

    Mä olen takonut tähän asti viikonlopun koulutusmateriaalia. Ihan googlesta löytymätöntä materiaalia, josta olen pirun ylpee! Olen rutistanut koko työuran kokemuspohjaisen tiedon siistiin tietopakettiin. Sanon vain, että ei ole vähän se...

    Pitää nyt sitten jaksaa väkisellä huomiseen odottamaan silmäniloa. Vetäisen Pepponen vaatimat Pater Nosterit ja Ave Mariat jo verryttelynä... Varaan vähän talouspaperia näytön vieree, jos sattuu kuola herahtamaan :)

    Nyt kutsuu peti. Seuraava levollinen hetki koittaa sunnuntai iltana. Viikonloppua korvaa yksi vapaa maantai.

    VastaaPoista
  2. :D sun herahteluillesi!

    Kovan urakan olet puristanut. Sinun tietotaitosi jos mikä on todellista parantajien kansanviisautta joten ota pari varmuuskopiota ja arkistoi ne eri paikkoihin.

    Tänään on salikerta 101 ja uuden selkätreenin tekniikoiden opettelu.

    VastaaPoista

Ilahdun kovasti kaikista kommenteista.
Voit myös laittaa minulle sähköpostia hirnakka@gmail.com