tiistai 22. marraskuuta 2016

Tilannepäivitys



Töttiksen muuttopäivä on sovittu. 10.12.2016

Huomenna menemme katsomaan ensimmäistä ruunaa.

Olen pitänyt ensimmäisen täyden alkeistason mattosarjan Pilatesohjaukseni. Esikoiselle. Tuli hiki ja otti koville. Aivo kiehuu. Huomenna treenaan jos hevoskaupoilta ja leffaensi-illoilta ehdin. Torstaina veri punnitaan.

Lumi suli. Vesi tuli. Pääsen istuttamaan valkosipulia.

Viikko on vasta alussa ja nyt jo närästää.

Savon reissu meni kai ihan hyvin. Toimenpideradiologi oli hyvällä tuulella ja bunkkerin hoitokööri hilpeä. Perjantai on ilmeisesti kiva päivä, Savossakin. Tuloksia toivottavasti tulkitaan perjantaina, sitä odotellessa.

Päätän päiväni (hihhhii) nykyisin katsomalla jakson tai pari House of Cardsia. Francis on ÄIJÄ ja Claire on BOSS. Nehän on niinkuin me.



Nyt unta. Palataan.

PeeÄääs:
munintatauko loppui, taas munataan! Jei!





6 kommenttia:

  1. Lauserakenteista voi päätellä, että käämit on tosiaan kuumina käytössä. Lepo vaan - edes hetkittäin... Ja minkähänlainen ruuna on näköpiirissä? Tulevia postailuja odotellen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin tiivistää :-D

      Jutut on vaiheessa eli monta palloa ilmassa ja pari rautaa tulessa.

      Poista
  2. Nemppalassa landattu kotiin, hetkeksi! Viikonlopussa paljon monenmoista, Kuomaseni tiedät kyllä! Palaillaan sopivan hetken tullen! Terkkusia kaikille!

    VastaaPoista
  3. Minulla on ollut vähän ennakkoluuloja tuon pilateksen suhteen. Olen kyllä ymmärtänyt, että ei se mitään leppoisaa makoilua ja ääneen hengittelyä ole vaan ihan tehokasta tekemistä, mutta silti olen ajatellut, ettei se taida olla minun juttuni, kun olen enemmän sellainen "apinan raivolla jytkypopin tahtiin" -liikkujatyyppi. Mutta nyt uskaltauduin kuitenkin power pilatekseen, kun sellainen tunti sattui niin sopivasti olemaan heti nyrkkeilyn perään. Ja vitsit että olikin kivaa puuhaa se! Ja tosiaankin tehokasta, ainakin tämänhetkisestä lihasjumiasteesta päätellen. Menen ehdottomasti heti ensi viikolla uudestaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ainoa ;-)
      Ja älyttömän iloinen olen siitä, että voitit ennakkoluulosi ja menit tunnille.
      Pilatestahan on monennimistä, osa on pilatespohjaista, osa muunnteltua tai 'jotain'. Itse tykkään eniten klassisesta pilateksesta jossa tehdään koko sarja tauotta, tehokkaasti ja keskittyen. Sitä itsekin opetan.
      Hauskoja pilateshetkiä!

      Poista

Ilahdun kovasti kaikista kommenteista.
Voit myös laittaa minulle sähköpostia hirnakka@gmail.com